ZBULONI OFERTAT DHE KOLEKSIONET
Për blerje mbi 2.000 lekë, transporti është falas
ZBULONI OFERTAT DHE KOLEKSIONET
Për blerje mbi 2.000 lekë, transporti është falas



PROÇEDURA NDËRIMET/ZËVENDËSIMIT TË PRODUKTIT



Nuk kthim malli/lekësh për shitjet tona online, mund të bëhen vetëm ndërim/zëvendsim produktesh.

Intimo, getat, kuletat, kapelet, rripat, korset, bizhuteritë, parfumet, syzet, nuk ndërrohen.

Nëse, pas marrjes së produktit, keni vendosur ta zëvendësoni atë me produkt me masë tjetër ose produkt tjetër të kategorisë së njëjtë ose me çmim më të lartë, ju lutemi na kontaktoni tek adresa ku keni mbylluar porosinë ose në numrin e telefonit +35569 486 55 70

Gjatë kthimit të mallrave, është e nevojshme që mallrat të kthehen në gjendje të mirë, të papërdorur dhe duke i bashkangjitur patjetër kodin e dërguar me mesazh nga stafi.


Pas marrjes së produktit, do të përcaktohet nëse produkti është në gjëndje të mirë dhe i padëmtuar.


Nëse përcaktohet se ka defekt ose dëmtim të produktit shkaktuar nga blerësi, zëvendësimi do të refuzohet dhe produkti do t'i kthehet blerësit me koston e tij.


Artikulli i porositur nuk mund të zëvendësohet, në rast se është veshur.


Procedura për zëvendësimin e artikullit mund të bëhet nga blerësi, jo më vonë se 24 orë nga marrja e produktit shoqëruar me kuponin tatimor origjinal të leshuar.


Kostot për zëvendësimin e mallrave mbulohen nga blerësi, përveç rasteve kur blerësi merr produktin e dëmtuar ose atë të gabuar.Kostot për zëvendësimin e mallrave mbulohen nga blerësi, përveç rasteve kur blerësi merr produktin e dëmtuar ose atë të gabuar.


Kur konfirmoni porosinë, duke klikuar mbi butonin KONFIRMOJ, ju jeni dakord me kushtet e zëvendësimit të masës së artikullit dhe zëvendësimit të tij me një tjetër.


Na Kontaktoni.